top of page
Levering og retur
Levering
Vi sender til hele Danmark (dog ikke til Færøerne og Grønland).
Du kan vælge mellem:
-
GLS pakkeshop: 39 kr. (Gratis fragt til GLS pakkeshop ved køb over 699 kr.)
-
GLS hjemmelevering: 59 kr.
-
Personlig afhentning i Vedbæk: gratis (efter aftale)
Ordren afsendes normalt inden for 1–3 hverdage efter bestilling, og leveringstiden herefter er typisk 1–2 hverdage. Du modtager et Track & Trace-nummer, så du kan følge pakken. Hvis du ikke har modtaget pakken inden 5 hverdage fra ordrebekræftelsen, bedes du kontakte os på info@fabiboks.dk med dit ordrenummer.
Hvis en pakke ikke afhentes og returneres til os, opkræves de faktiske returudgifter samt fragt til en eventuel genforsendelse.
Fortrydelsesret (14 dage)
Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen.
Sådan bruger du fortrydelsen:
-
Giv os tydelig besked på info@fabiboks.dk inden fristens udløb.
-
Send varen retur til FabiBoks ApS, Henriksholms Allé 22, 2950 Vedbæk, senest 14 dage efter din besked.
Det er dig som kunde, der dækker fragten, hvis du ønsker at returnere boksen. Du er ansvarlig for varen, indtil den er kommet retur til os. Vi tilbagebetaler beløbet for varen, når vi har modtaget den i ubrugt og ubeskadiget stand. Hvis nogen af varerne ved modtagelse vurderes af FabiBoks til at være brugt eller beskadiget, kan du blive pålagt at betale for værdiforringelsen. Hvis du åbner din FabiBoks og derefter ønsker at returnere den, pålægges et ekspeditionsgebyr på 50 kr. til dækning af genpakning – forudsat at alt indhold er ubrugt og uåbnet.
Når vi har modtaget og kontrolleret returvaren, tilbagebetaler vi varebeløbet til samme betalingsmiddel. Ved tilbagebetaling refunderes også den oprindelige leveringsomkostning til GLS pakkeshop. Eventuelle ekstraomkostninger for andre leveringsformer refunderes ikke. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Reklamation (2 år)
Du har 24 måneders reklamationsret efter købeloven. Meld fejl/mangler i rimelig tid (som udgangspunkt inden for 2 måneder efter, at du opdagede dem) på info@fabiboks.dk og vedlæg ordreinfo og billeder.
Ved berettiget reklamation dækker vi rimelige fragtomkostninger og afhjælper efter reglerne: reparation, ombytning, forholdsmæssigt afslag eller tilbagebetaling. Reklamationsretten dækker ikke fejl forårsaget af forkert brug, mangelfuld vedligehold eller almindeligt slid.
Tilbage til forsiden
bottom of page